Március 11.
Sítanfolyam
Archívum  ¦  Verseny eredmények  ¦  Sport események

Idén mi, 7. osztályos tanulók vettünk részt a sítanfolyamon abból a célból, hogy elsajátítsuk a síelés alapjait. Mindenki izgatottan várta a nagy napot. 2018. január 28-án, reggel 7.30-kor talákoztunk az iskola előtt. Bepakoltuk a síleceket és a csomagjainkat az autóbuszba, elbúcsúztunk a szüleinktől. Az út vidáman telt. Sokat nevettünk, beszélgettünk. Négy és fél óra után érkeztünk meg Nižnára. Csodaszép látvány tárult elénk. Magas hegyek, kis faházak és a hatalmas síközpont. Igaz, hogy csak a sípályán volt hó, de így is szép volt a táj. Az Uhlinská panzióban szállásoltak el bennünket. A szobák új berendezésűek voltak, midegyikhez külön fürdőszoba is tartozott. Az étkezés naponta háromszor volt biztosítva. Már érkezésünk napján megismerkedtünk a síelés alapjaival. Minden nap két alkalommal volt lehetőségünk síelni, reggel és délután. Síelés közben jókat kacagtunk egymáson. Szerencsére az időjárás kedvező volt az egész héten. Párszor túrázni is voltunk. Az utolsó napon síoktatóink versenyt szerveztek számunkra, ami szuper hangulatban zajlott. Nagyon jól éreztük magunkat a sítúra folyamán, számos élményben volt részünk. Mindenkinek sikerült megtanulnia síelni, és szerencsésen, kéz- és lábtörés nélkül értünk haza.

Mozgay Zsófia, 7.osztályos tanuló Notebook

A sítúrára 2018. január 28-án mentünk Nižnára. Az AGH s.r.o. turista busszal utaztunk. Az út majd öt órás volt. Útközben beszélgettünk, zenét hallgattunk, többször is megálltunk. A szállásra 13.00-kor érkeztünk meg. Az Uhlinská panzióban szálltunk meg. A kilátás a szobánkból gyönyörű volt, a panzió körül magas hegyek nyúltak az égbe. A szobák modern berendézűsek, 3, 4 és 5 ágyasak voltak. Minden nap 7.30-kor keltünk, volt fél órás elkészülési időnk a reggeli előtt. Ezután megreggeliztünk, a szobában kicsit pihentünk. Majd melegen felöltözködtünk, lementünk a sícipőkért, botokért, lecekért, és 9.00-kor mentünk síelni. Az első nap a kezdőknek taposni kellett a kishegyen. A haladók már mehettek a felvonóval. A hét folyamán 3 nap is voltunk a nagyobbik hegyen. Ebédre 12.00-kor mentünk. Ezután volt két órás pihenőnk, majd 14.00-kor ismét síeltünk 16.00-ig. A vacsora este 18.00-kor volt. Vacsora után átmehettünk másokhoz beszélgetni, nézhettük a televíziót, lemehettünk pingpongozni. Ebben az évben először lehetett vinni mobiltelefont, amit bár le kellett adnunk, de esténként odaadták, hogy beszéljünk a szüleinkkel. Fürödni este 21.00-kor jártunk, majd elfáradva korán álomra hajtottuk fejünket. Az utolsó síelési napon volt egy verseny, amin mindannyiunknak részt kellett vennie. Szerencsére senki sem sérült meg, és valamennyien megtanultunk síelni. A hét gyorsan eltelt, és nehéz volt otthagyni a helyet. Február 2-án hazaérkeztünk. Nagyon tetszett a sítanfolyam, rengeteg élménnyel gazdagodtam. Remélem jövőre is el tudok majd menni!

Csiba Nóra, 7.osztályos tanuló

kep kep kep kep kep kep kep kep kep kep kep kep kep kep kep kep kep
Ifj. Bíró Ildikó
Tanárnő

Március
Mátyás emléknap
Archívum  ¦  Verseny eredmények  ¦  Sport események
Notebook
Idén 575 éve, hogy Kolozsvárott megszületett, és január 24-én volt 560 éve, hogy királlyá választották a magyar történelem legismertebb és leghíresebb uralkodóját, a nemzet emlékezetében bölcs és igazságos királyként élő Hunyadi Mátyást. E kettős évforduló alkalmából 2018-at Mátyás király-emlékévnek nyilvánították. Iskolánk koszorúzással egybekötött ünnepi műsorral emlékezett meg a neves, dicső királyról. Megtisztelt Bennünket falunk polgármestere, az alistáli Nyugdíjas Klub vezetőségének, valamint a Csemadok helyi alapszervezetének tagja is.

kep kep kep kep kep kep kep kep kep kep kep

Nyomtatás Facebook csatorna E-mail
Mgr.Szokol Tamás
Adminisztrátor

Tisztelt Szülők!
Ebben az évben is lehetőség van rá, hogy adójuk 2%-val támogassák az iskola mellett működő szülői szövetséget. Nyomtatványokat a családok megkapták, illetve az iskola titkárságán kérhetők. Szervezet adatai: IČO/SID: 35626356/0088. Názov: ZMRS pri ZŠ Mateja Korvína s VJM. Sídlo: 930 10 Dolný Štál, Hlavná 41/113. Právna forma: Občianske združenie. Köszönjük!

Tisztelt Szülők a "Szülőföldön magyarul" pályázat űrlapjai megtalálhatók az iskola titkárságán. Kérjük Önöket, hogy személyazonossági igazolványukkal és az OTP bankszámlaszámmal szíveskedjenek bejönni az iskolába 2018. március 2-ig.

Itt a farsang ...

Mit is jelent a farsang? Szerintem jókedvet, kis bolondságot, közös élmények szerzését...és mi ma ezt, megtettük. Az alistáli Corvinos diákok kitettek magukért, beöltöztek, nevettek, jól érezték magukat. Beöltözve "lufi vonatoztak", lufit durrogtattak, tomboláztak, kinek volt, kinek kevésbe szerencséje. Adriánnak volt...

Notebook

A vigadozás után elűztük a telet, a Kisze-bábú égetésével.. Ma több mnt 350 db kép készült, ebből 79 árulkodik az igazi jókedvről. Remélhetően még sokat emlegetjük ezt a jól sikerült farsangot.

kep kep kep kep kep kep kep kep kep kep kep kep kep kep

További képeket a címre kattintva nézheti meg ...

2017.Január

Hogy néz ki egy kémia óra? Valahogy így.. a diákok kezükbe vették a kémcsöveket (tanítónéni felügyelete alatt), és kisérletezgettek a folyadékok színezésével.
kep kep kep kep kep kep kep kep kep Mgr. Szokol Tamás

2017.december 23.
Notebook

Mozogni jó.. és mi szeretünk is.. gondolhatták azok, aki ma korizni voltak. Az első 4 óra után bepattantunk az autóbuszba, és elindultunk korcsolyázni. A képeket végignézve, állítom, mindenki jól érezte magát, és el is fáradt...

kep kep kep kep kep kep kep kep kep kep